TITLE BAR

Wednesday, June 1, 2011

JEEZ !!

GOSH !! I CANT BELIEVE THAT I'M A STALKER !!

Dang it !! this is def sumthing that i cant believe is happening to me.. becoz of that person, ive become like this.. huhu.. ELEEN , help me.. this is sure not me.. im not myself.. aaaahhh.. maybe i need to go to rehab * cehh overr plak dah * but.. OMG !! tu la, sape suro u draw my attention sgt.. kan da kene.. huhu.. haha.. tp an, mcm bez plak an.. hehe.. ciss, x gune kan aq nieyh.. bwat penat je parentz aq hntr aq blaja jaoh2.. tgk2 jadi mcm nieyh,, x gune punye ank ( oke, aq x mendoakan diri aq sendiri,, saje je nk over ) hehe.. pape pown, aq kene btol kan fius mental aq b4 anything bad happen.. SHOOT!! benci plak jadi camnieyh.. huhu.. c'mon.. focus focus girl.. u know who u r !! cehh.. mcm siot je.. tp mmg aq x sangke aq jadik cmnieyh.. to all my friends, jgn la ko delete aq from fb or unfollow aq kt blog just becoz aq ckp aq nieyh stalker * ngaku gak walaupun x sanggup * tp aq x stalk korang la.. jgn misunderstand plak.. kang aq punye friends dlm friendlist aq tetibe jd "0" x psl2 je.. hehe..

XOXO

.:LIVE.LAUGH.LOVE:.

1 comment:

  1. chi? what happenned? ta cite cite pon kat aku. da la ta text aku. HEE

    ReplyDelete